| Selamat Datang ke Blog Dunia Sains Saya. Blog ini merupakan satu alternatif untuk mewujudkan suasana pengajaran dan pembelajaran bagi subjek SAINS yang lebih menarik dan interaktif. Melalui blog ini pelajar, guru serta pembaca boleh mendapatkan bahan-bahan p&p yang berkaitan dengan SAINS |

Sebarang pertanyaan bolehlah hubungi Cik Nor Aziehan bt Ahmad Adnan
[ emel : ticerlemon@yahoo.com ]

" SHARING is CARING "
Selamat membaca ^o^

10 March 2012

Berita | Kejohanan Merentas Desa SMKBT4

SMKBT4, 15 Januari 2012 - Sekolah Menengah Kebangsaan Batu 4 telah menganjurkan Kejohanan Merentas Desa Peringkat Sekolah. Acara ini telah dimulakan seawal jam 8 pagi. Satu taklimat telah diberikan oleh Encik Saw Kean Tat (Setiausaha Sukan) kepada para peserta sebelum acara dimulakan. Beliau telah menerangkan mengenai peraturan serta laluan merentas desa pada kali ini. Acara ini telah disertai oleh 4 buah rumah sukan iaitu Musytari, Marikh, Zuhal dan juga Neptune.

Sebelum memulakan acara, para peserta telah melakukan acara memanaskan badan yang diketuai oleh Saudara Syamer Hafiz bersama rakan-rakannya. Pertandingan merentas desa ini dijalankan mengikut kategori iaitu :

  • Kategori Lelaki bawah 18 (Tingkatan 3, 4 dan 5)
  • Kategori Lelaki bawah 15 (Tingkatan 1 dan 2)
  • Kategori Perempuan bawah 18 (Tingkatan 3, 4 dan 5)
  • Kategori Perempuan bawah 15 (Tingkatan 1 dan 2)
Kejohanan Merentas Desa kali ini turut dibantu oleh barisan polis trafik IPD Gerik yang bertindak sebagai pengawal lalu lintas laluan merentas desa. johan keseluruhan Kejohanan Merentas Desa tahun 2012 berdasarkan pungutan mata telah dimenangi oleh rumah Musytari. Tahniah!

" Majulah Sukan untuk Negara" 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...